Paweł Filipowicz - fizjoterapeuta Gdańsk

Paweł Filipowicz fizjoterapeuta Gdańsk

Paweł Filipowicz

Fizjoterapeuta
Doświadczenie zawodowe zdobywałem w klinice ortopedii i medycyny sportowej w Warszawie oraz klinikach specjalistycznych. Ukończyłem szkolenie podyplomowe w zakresie Ortopedycznej Terapii Manualnej dające kwalifikacje i uprawnienia w terapii manualnej czyli ręcznym badaniu i leczeniu pacjentów. Zajmuję się leczeniem pacjentów ortopedycznych, po urazach oraz z dolegliwościami bólowymi kręgosłupa. Dużą uwagę skupiam na profilaktyce przeciążeń i urazów. Prywatnie w wolnych chwilach stawiam na aktywność – trening na siłowni, jazda na rowerze, gra w piłkę nożną, pływanie.

Ukończone szkolenia

• Ortopedyczna Terapia Manualna – Koncepcja Kaltenborna i Evjentha:
    • badanie i leczenie kończyny dolnej (UEX, AEX1)
    • badanie i leczenie kończyny górnej (OEX, AEX2)
    • badanie i leczenie miednicy oraz dolnej części kręgosłupa (UWS, AWS1)
    • badanie i leczenie górnej części kręgosłupa- odcinka szyjnego piersiowego i żeber (OWS, AWS2)
  • Współczesne metody diagnozowania i leczenia tkanek miękkich wg koncepcji dr Ciechomskiego (techniki energizacji mięśni (MET 1, MET 2)
  • Kinesiotaping (KT1 + KT2)

Potrzebujesz pomocy?

Nie zwlekaj, zacznij żyć bez bólu i dyskomfortu. Zadzwoń lub napisz, a przekonasz się że warto.
Centrum Fizjoterapii

Fizjo In Plus

Pomożemy Ci odzyskać sprawność fizyczną i zdrowie! Przyjdź na wizytę i ciesz się życiem bez bólu!
Fizjo In Plus to więcej niż fizjoterapia.

Lokalizacja

Ul. Cz. Miłosza 51 B/60,
80-126 Gdańsk Osiedle ,,Słoneczna Morena"